دوره آموزش سئو و به همراه 5 تکنیک ساده برای دوره سئو

Wiki Article

ممنون از لطفتون خوشحالیم که دارید از مطالبمون استفاده می‌کنید و امیدوارم که به پیشرفت‌های خوبی هم برسید

بسیاری از مقالات قدیمی در سایت به مرور زمان ارزش خود را از دست میدهند ولی هنوز آمار بازدید بالایی از ...

سایت بنده در حوزه دانلود زیرنویس فارسی کار میکند و حدود ۴ ماه است شروع به کار کرده است ، تعداد تقریبا زیادی هم براش بک لینک ایجاد کرده کردم در منابع رایگان و بصورت سایت واید ( خریدنی ) و رپورتاژ ( خریدنی ) ولی آن طور که باید نتیجه نگرفته ام .

اگر کسب و کار شما در اینترنت حضور ندارد، به زودی از صحنۀ روزگار حذف خواهید شد.

در یادگیری سئو چند نکته وجود دارد که قبل از شروع باید به آنها توجه کنید. دانستن این نکات کمک می‌کند خودتان را با صدها مقاله، نکته و کتاب آموزش سئو گیج نکنید.

پس اگر سایت شما در صفحات سوم، چهارم (وبالاتر) نتایج جستجو باشد، به ندرت کسی می‌تواند شما را پیدا کند یا اصلاً از وجود وبسایت شما مطلع شود.

این الگوریتم یک سال بعد از پاندا به گوگل اضافه شد و وظیفۀ آن مبارزه با لینک‌سازی اسپم است. با ظهور الگوریتم پنگوئن گوگل، سایت‌هایی که بک‌لینک‌های انبوهی از سایت‌های بی‌کیفیت و اسپم دریافت کرده بودند از نتایج اولیه موتور جستجوی گوگل حذف شدند.

.. )، آمار دقیق ترافیک سایت، نحوۀ ورود کاربران به صفحه، صفحاتی که کاربران بعد از ورود به سایت شما بازدید کرده‌اند، نرخ تبدیل کاربران به مشتری و اطلاعات دیگر را به‌دست آورید.

در این دوره مسیر شکل گیری ایده، هدف گذاری و تولید محتوا مورد بررسی قرار گرفته و ابزارهای مناسب برای تولید و انتشار محتوای مفید براساس اصول سئو معرفی میگردد.

لینک سازی در بخش سئوی داخلی سایت به دو دسته تقسیم می‌شود:

اگر محتوای مرتبط با کسب‌وکار خود تولید کنید و با سئو به رتبه‌های اول گوگل برسید، مخاطبان هدف را جذب کرده‌اید. در این صورت شما می‌توانید محصولات و خدمات خود را به آن‌ها پیشنهاد کنید. اگر شرایط محصول شما مناسب بوده و کاربر هم نیازمند آن محصول یا خدمات باشد، آن را خریداری می‌کند.

وقتی مقالات نت در مورد سئو را می خواندم به این فکر بودم که باید از مجموعشان چیزی شبیه مقاله شما بنویسم.

اگر هم اینجا اشاره شده اشتباه هست و اصلاحش می‌کنیم. برای اطلاعات بیشتر مقاله «نرخ پرش چیست» رو مطالعه کنید.

یک سئو کار شوید و روی هر کلمه ای که دوست داشتید وب سایت خودتون رو بهینه کنید
این نظرات و سیاست‌های گوگل مخفی نیست. در زمان‌های مختلف گوگل اعلام کرده است هدفش از به‌‌روزرسانی‌ها چیست و در نهایت می‌خواهد به کجا برسد.

حال اگر سایت شما در رتبه‌های اول گوگل باشد، می‌توانید مخاطبان هدف کسب‌وکارتان را جذب کنید. به همین دلیل پیشنهاد می‌شود حتماً محتوای مرتبط با حوزه کاری خود منتشر کنید تا هنگام جذب کاربر، مطمئن باشید که مخاطب هدف شما هستند.

پس شاید چند روزی جایگاه اول گوگل را کسب کنید، اما ممکن است به همان زودی هم لو بروید و از صحنۀ وب محو شوید.

اکنون که با اهمیت سئو آشنا شدید، حتماً می‌خواهید از آن استفاده کنید! برای استفاده از استراتژی سئو، اول باید ببینید که سئو چگونه کار می‌کند؟ در واقع باید عملکرد سئو را بشناسید و سپس برای آن اقدام کنید. سئوی سایت به این معنی است که رتبه صفحات سایت خود را بر اساس کلمات کلیدی هر صفحه به رتبه‌های اول برسانید.

همیشه سعی کنید عنوان سئوی مطالبتان را جذاب بنویسید و نکات زیر را در آن‌ها رعایت کنید.

هر چقدر جایگاه شما در لیست نتایج بالاتر باشد شانس بیشتری برای جذب کاربر خواهید داشت و اصطلاحا سئو سایت شما بهتر است.

مطلب تون رو بوکمارک کردم بعدا هم بهش سر بزنم الانم در حال سئو بهترین هاست های کانتنت هستم ایشالا که موفق بشیم

برای مثال با اسکیما می‌توانید به گوگل بگویید که در این صفحه مقاله‌ای دربارۀ "دیجیتال مارکتینگ" با عنوان "سئوی داخلی" نوشتۀ "تیم نوین" داریم که به تازگی منتشر شده است.

سایتم خودش ssl داره و فکر میکنم این مورد هم مربوط به بخش تنظیمات ssl در کلودفلر باشه و ssl رایگانی که کلود مدرس آموزش سئو فلر فعال میکنه و ریدایرکت شدن هاو…

با مطالعه این مطلب به یقین رسیدیم که برای موفقیت در تبلیغات کسب و کار خود باید سئو سایت را به بهترین روش ممکن انجام دهیم. به طور کلی می‌توان گفت اهداف سئو را به این صورت است: باعث افزایش بازدید سایت شما می‌شود، به ایجاد برند کمک می‌کند، ترافیک سایت را افزایش می‌دهد، کمک می‌کند که سایت شما در رتبه بالایی از موتور جستجوگر قرار بگیرد، باعث افزایش فروش محصول و درآمد بالا برای صاحب سایت می‌شود و ابزاری خوب برای تبلیغات است.

بعد از اضافه شدن الگوریتم مرغ مگس‌خوار به گوگل، تعداد زیادی از سایت‌هایی که بیش از حد از یک کلمۀ کلیدی خاص استفاده کرده بودند جریمه شدند و جایگاه خوبشان را در گوگل از دست دادند. این الگوریتم تحولاتی زیادی را در زمینۀ بازاریابی محتوا هم ایجاد کرده است و شناختن درست آن واجب است، توصیه می‌کنم برای آشنایی بیشتر با آن مقالۀ دیگر من را با نام «الگوریتم مرغ مگس خوار چیست و چه تاثیری روی سئوی سایت شما دارد؟» بخوانید.

بهشون زیرنویس اضافه میکنم. توضیحات در موردشون مینویسم و حتی بعضی هاشون رو ترجمه میکنم.

فقط یه سوال داشتم میشه از این مطالب برای وبلاگ بلاگفا هم استفاده کرد یا نه؟

در جلسات بعدی به تنظیمات سئو سایت، تولید محتوا، نقش شبکه های اجتماعی در سئو و نکات کلیدی مهم در سایت برای موتورهای جستجو می پردازد.

Report this wiki page