جدید نقشه گام به گام برای خدمات طراحی سایت - خدمات طراحی سایت

Wiki Article

فروشگاه اینترنتی امکان خرید غیر حضوری را برای مشتریان و نیازمندان محصولات شما فراهم میکند و این میتواند بزرگترین و مهمترین ویژگی برای فروشگاه های اینترنتی باشد.

سلام. اینکه هر جای صفحه نوشتید برای طراحی سایت با ما تماس بگیرید و یه جعبه گذاشتین که شماره بگیرید خیلی زشته. این کارتون اسپمه و فعلا رفتید تو لیست سیاه

سلام. یه سوالی که برای من پیش اومده اینه که پشتیبانی بعد از طراحی سایت انجام میشه؟

دسته بندی قدیمی طراحی سایت وب سایت های استاتیک و داینامیک بوده است .

طراحی سایت بدون پشتیبانی های لازم کامل نیست  به همین دلیل خدمات پشتیبانی منحصر به فردی در این خصوص در فراکارانت طراحی شده است. که شما می توانید با هزینه های مناسب و بدون دغدغه ضمن اطمینان از صحت عملکرد نرم افزار و امنیت آن نسبت به افزایش محتوای مورد نظر خود، اخذ گزارشات لازم و … که طبق جدول خدمات کاملاً دسته بندی شده است بهره مند گردید.

۱۵کارشناسان فراکارانت از بهترین و جدیدترین متدها و روش ها روز دنیا آگاهی دارند؟

همیشه دوست داشتم با تیمی کار کنم که پیگیر باشن. ممنون بابت پشتیبانی عالی ویستا!

بله چرا که نه بقیه طراحای وب یاد نمیدن که شما مجبور باشید بهشون وابسته باشید و در قبال اون وابستگی ازتون پول بگیرن قیمت طراحی رو خیلی پایین میدن شما گول میخورید و بعدش میبینید در قبال خدمات سایت کلی پول میگیرن ازتون و چون خورد خورد میگیرن شما متوجه نمیشید ولی در بلند مدت خیلی میشه به همین خاطر سایت که تموم شد یه جلسه ۱ ساعته میذاریم به یک نفر مدیر سایت آموزش کامل میدیم اگرم حس کرد یادش میره ما یه فیلم آموزشی مخصوص سایت شما میسازیم میدیم بهتون تا نگران مدیریت سایتتون نباشید هروقتم سوال داشتین ما دربست درخدمتیم

قدیما وقتی یکی کت شلوار شیک میپوشید میرفت روی اعتبارش همه میگفتن به به معلومه ادم معتبریه الانم اعتبار صنفی شما به داشتن یک وب سایت بستگی داره روی کارت ویزیت شما ادرس سایتتون بخوره یا توی کاتالوگ و برشورتون متوجه میشید که چقد دید مخاطب فرق میکنه چون تو دلشون میگن اینا یک وب سایت دارن پس حتما شناخته شده هستن میگه حتما خدمتی داره که قابل عرضه به همه دنیا هست.

پشتیبانی پیشنهاد هوشمند مقایسه هزینه انواع طراحی سایت جدید مقایسه بسته های خدمات پس از فروش جدید

تعداد پرسنل شرکت فراکارانت در دفاتر مرکزی و واحد فروش، پشتیبانی و نگهداری، برنامه نویسی و آتلیه گرافیک و خدمات دیجیتال مارکتینگ جمعاً بالغ بر ۶۵ نفر می باشد.

-یسری عکس لازمه از خودتون محیط شرکت کسب کار و صنفتون اگه دارید که هیچ اگه ندارید ما عکاس داریم میاد خیلی راحت و حرفه ای ازتون عکس میگیره هزینشم با توجه به پکیجتون تعیین میشه پیشنهاد میکنیم روی این قسمت خوب کار کنید و مانور بدین چون توی جذب مخاطبتون خیلی تاثیر داره

ما به شما در طراحی و توسعه وبسایت‌ زیبا، کارآمد و کاربرمحور که نتایج مثبت برای کسب و کار شما داشته باشد کمک خواهیم کرد.

پشتیبانی فنی و پشتیبانی محتوایی چیه و هزینه ای هم داره؟
تمام طراحی سایت های تابان شهر قابلیت سفارشی سازی شدن دارند. در ادامه به بررسی انواع مختلف روش های ساخت سایت می پردازیم.

همونطور که میدونی پشتیبانی سایت خیلی وقتا نیاز میشه. یعنی شاید شخص یا شرکت نتونه خودش سایتو مدیریت کنه و بخواد که همون طراح کارای پشتیبانی رو انجام بده. 

طراحی سایت های شخصی یکی از بهترین راه ها برای برندسازی شخصی هستند و هر شخصی که یک کسب و کار خاص دارد که لازم است مردم او را بشناسند بهتر است طراحی سایت را در دستور کار خود قرار دهد.

طراحان ما وب سایتی منحصر به فرد و جذاب برای شما خلق خواهند کرد.

تفاوتی نمی کند شما در چه زمینه ای فعالیت می کنید؛ فروش محصولات اینترنتی دارید و یا خدمات خاصی ارائه می دهید. فضای اینترنت هیمشه برای شما مشتریان جدید می آورد.

برای اینکه تو زمینه آموزش ببینی و بصورت کاملا حرفه سایت خودتو با وردپرس راه اندازی کنی، اونو با کدنویسی توسعه بدی، امنیتشو تامین کنی، روی سئوش کار کنی و بفروش برسونیش میتونی داخل دوره فراوردپرس از مجموعه خومون شرکت کنی.

وب سایت شما خودش را با اندازۀ صفحه تطبیق خواهد داد. این یعنی کاربر با هر دستگاهی به آن سر بزند، باز هم وب سایت شما درست نمایش داده می‌شود.

برای هر کسب و کار باید طراحی وبسایت متفاوت و مناسبی انجام بگیرد. شما برای این کار باید توجه کنید که چه محصولات و یا خدماتی را می خواهید به صورت آنلاین ارائه دهید، سپس متناسب با همان، سایت خود را طراحی کنید و یا سفارش طراحی سایت اختصاصی دهید.

در اینجا با استفاده از یک راه و روشی متفاوت و کم هزینه برای شما عزیزان در زمینه دلخواهتان بطور اختصاصی خدمات طراحی سایت و دیجیتال مارکتینگ ارائه می شود.

همه زبانهای برنامه نویسی را در اینجا آموزش داده ایم (کاملا رایگان و به زبان ساده!!!)

در حالی که اگر یک طراحی وب سایت کاربلد انتخاب کرده اید باید تصمیم گیری این موارد را به عهده طراح خود قرار دهید تا در ادامه به مشکل برنخورید و کاربران تجربه بهتری در استفاده از وب سایت داشته باشند.

امنیت : وب سایت های اختصاصی از امنیت بالاتری نسبت به قالب های آماده برخوردار هستند. امنیت سایت های وردپرسی و قالب آماده به دلیل تعدد در کد ها و گاها غیر اصولی بودن کد های قالب، می تواند دچار نقص شود و آسیب پذیری بیشتری در برابر حملات و ویروس ها داشته باشد.

تیم برنرزلی، مخترع وب، با راه‌اندازی اولین وب سایت در سال۱۹۹۱، نام خود را به عنوان نخستین سازنده وب در تاریخ به ثبت رساند. درنخستین وب سایت، از ابرمتن و ارتباط برای ارسال ایمیل (پست الکترونیک) استفاده شده بود.

یعنی هر طراحی سایتی تضمین فروش بیشتر و ادامه مطلب نتیجه گرفتن ما از وبسایت نیست.
فروشگاه اینترنتی امکان خرید غیر حضوری را برای مشتریان و نیازمندان محصولات شما فراهم میکند و این میتواند بزرگترین و مهمترین ویژگی برای فروشگاه های اینترنتی باشد.

۵در فراکارانت از چه فناوری هایی در طراحی پروژه ها استفاده می شود؟

لیکن این روشی بسیار قدیمی بوده و از یک نظر ۳ گروه وب سایت قابل تفکیک است که کلیه آن ها داینامیک است.

من قبلا یک سایت طراحی کردم و به دلایلی الان از ظاهر سایت راضی نیستم و شرکت طراح هم مسئولیت تغییر ظاهر رو به عهده نمیگیره. خواستم بدونم که باز طراحی هم انجام میدید؟؟؟؟

هر شرکتی می بایست از یک وب سایت برخوردار باشد تا همیشه در دسترس باشد و همه افراد بتوانند به راحتی به اطلاعات آن شرکت دسترسی پسدا کنند و از خدمات و محصولات آن شرکت با خبر شوند. طراحی سایت شرکتی برای هر شرکتی نیاز می باشد. امروزه افراد جهت یافتن آدرس یا شماره تلفن شرکت ها از مرورگر وب بهره مند می شوند .

الف-رزرو وقت مطب،وقت ملاقات بلیط سینما،تئاتر وقت بازدید از نمایشگاه،،میتونید صفحه پرداخت توش داشته باشید تا هزینش پرداخت شه اینجوری میدونید فلان روز چقد مشتری دارید و چقد وقت خالی دارید،،میتونید وقت حضور و روزهای حضور خودتون و همکاراتونو مشخص کنید تا باتوجه به وقت اونا رزرو انجام بگیره دیگه لازم نیست منشیتون همش حواسش باشه به راحتی میدونید هر ماه چقد مراجعه کننده دارید و وقتای خالیتون رو میتونید با مشتریان حضوری پر کنید و نظم بدین به کارتون

 افرادی که صرفا برای برندینگ قصد طراحی دارند و هیچ هدف دیگری ندارند.

ارایه سیستم مولتی کتگوری، مولتی برند، فیلدهای پارامتریک برای محصولات، تعریف انواع مشخصات برای محصولات، تعریف انواع روش های ارسال، خرید و پرداخت که همگی مدیریت راحت سایت را برای کارفرما در کنار بسیاری از امکانات و کاربری آسان را برای کاربر فراهم می آورد.

تیم حرفه‌ای برای من خیلی مهم بود. ویستا یک تیم جوان و حرفه‌ای!

سلام. یه بخشی هست که مراحل طراحی سایت در شرکت خودتون رو توضیح دادید.

شما میتونید هر قابلیت که حس میکنید نیاز دارید رو انتخاب کنید و بعد از مشاوره امکاناتی رو کم یا جایگزین کنید.

معرفی مدیران

فراکارانت با بهره گیری در سیستم مدیریت دانش و تولید دانش معروف بوده و حجم قابل توجهی از استانداردها و روش های طراحی سایت در ایران را بنیان نهاده است.

سلام. بله اگر هاست و دامنه رو از قبل تهیه کرده باشید، پیشنهادی که میتونیم بدیم اینه که برای کاهش هزینه های طراحی سایت از هاست و دامنه خودتون برای طراحی وبسایت شما استفاده کنیم

Report this wiki page